Re: Dlaczego nie ma ISA?

Autor: Mariusz Borkowski (mab_at_net.pulawy.pl)
Data: Sun 22 Sep 2002 - 21:22:19 MET DST

In article <amkq5i$rsi$1_at_news.tpi.pl>, sprocket wrote:

> Ma, po pokazuje jak sama ISA może dobić procesor...

> Nie, ale na i486 tak...Wyników niestety nie pamiętam, więc nie
> wspominałem....

No, zeby dobic 386 to wiele nie potrzeba...
Przy jakiejs okazji przeprowadze takie testy na nowym sprzecie,
choc nie sadze zeby obciazenie przez 10 Mbps bylo zauwazalne
niezaleznie od typu magistrali.

> http://www.networld.pl/pps/produkt.asp?t=kar100&i=3
> http://support.3com.com/infodeli/tools/nic/3c515/docs/ug/09-0923-001.pdf

Fajne. Ale ja jednak znam lepsze zastosowania dla slotow ISA ;>
Hehe: pod pierwszym linkiem jest:
Rodzaje sieci LAN - Eth. 10BaseT, 1000BaseTX
Ja tez chce gigabit na ISA ;>

--
                                           Mariusz Borkowski
                                mailto:borkowsm_at_ii.pw.edu.pl