Re: Gigabyte 7VRXP i bios F10

Autor: CIAho (ciahol_at_f2virt.onet.pl)
Data: Sun 22 Sep 2002 - 21:16:09 MET DST

"Adam" <adx_at_klub.chip.pl> se napisał(a)
> Witam.
> Czy ktoś posiada taką właśnie płytę z zaktualizowanym biosem na F10?
> Kilka post-ów wcześniej próbowałem wyjaśnić problem trzasków
> na karcie PCI Creative - bez rezultatów. Zapomniałem tam dodać,
> że testy karty PCI robiłem na nowym biosie. Po powrocie
> na chip muzyczny na płycie dalej jest to samo.
> Może to właśnie ten bios coś psuje?

Ja jadę cały czas na biosie F4 - takim, z jakim kupiłem
płytę. Po zaktualizowaniu biosu do F6 karta na płycie
wydawała z siebie dziwne piski (coś powyżej 15 kHz).
Wróciłem do starego biosu i gitarra.

Teraz nie uaktualniam, bo w sumie płyta jest super stabilna.

pozdry
Ciah:o)