Gigabyte 7VRXP i bios F10

Autor: Adam (adx_at_klub.chip.pl)
Data: Sun 22 Sep 2002 - 16:25:28 MET DST

Witam.
Czy ktoś posiada taką właśnie płytę z zaktualizowanym biosem na F10? Kilka
post-ów wcześniej próbowałem wyjaśnić problem trzasków na karcie PCI
Creative - bez rezultatów. Zapomniałem tam dodać, że testy karty PCI robiłem
na nowym biosie. Po powrocie na chip muzyczny na płycie dalej jest to samo.
Może to właśnie ten bios coś psuje?
Czy jest możliwość powrotu do biosu poprzedniego (mam go zgranego) - robiłem
próby ale coś się DualBIOS burzy, że zła suma kontrolna i przywraca F10.
Z góry dzięki za wszelkie informacje.