Re: Dlaczego nie ma ISA?

Autor: Mariusz Borkowski (mab_at_net.pulawy.pl)
Data: Sun 22 Sep 2002 - 17:26:13 MET DST

In article <amklfn$52p$1_at_news.tpi.pl>, sprocket wrote:

> Nie papram się sieciami 10 Mb/s...Ale pewnie zdziwiłbyś się, jaki potrafi
> być spadek wydajności kompa w małej sieci peer-to-peer i z kartą ISA przy
> dużym ruchu...Heh, moja żona kiedyś robiła testy tego typu dla jednej
> firmy...Wyniki zostały w tejże firmie, ale spadek wydajności dla maszyn 386
> sięgał-AFAIR- 50%

To akurat nie ma nic do rzeczy, bo chyba nie twierdzisz ze na
386 porownywane byly karty ISA z kartami PCI?

> Double ROTFL !!
> No to już wiesz co masz poczytać...Choćby katalogi 3 COMa...

A mozna jakis konkretny model, najlepiej razem z dokladnym URL'em?
Bo z kart ISA w sprzedazy znalazlem tylko 3c509, a wiec 10 Mb/s.
BTW: jaka naprawde przepustowosc ma ta legendarna karta ISA 100 Mb/s?
Bo ja jestem gotow uwierzyc co najwyzej w "100 Mb/s signalling rate"
a nie faktyczna przepustowosc >10 MB/s, podobnie jak to jest z
adapterami Fast Ethernet dla USB 1.x

--
                                           Mariusz Borkowski
                                mailto:borkowsm_at_ii.pw.edu.pl