Re: Dlaczego nie ma ISA?

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Sun 22 Sep 2002 - 16:52:41 MET DST

> A co konkretnie?
> Oczywiscie ze 100 Mb/s to za duzo dla magistrali ISA,
> aczkolwiek w przypadku 10 Mb/s jest juz mniej wiecej tak
> jak z dzwiekowkami - roznice miedzy wydajnoscia modeli ISA a PCI
> sa w granicach bledow pomiarowych.
Nie papram się sieciami 10 Mb/s...Ale pewnie zdziwiłbyś się, jaki potrafi
być spadek wydajności kompa w małej sieci peer-to-peer i z kartą ISA przy
dużym ruchu...Heh, moja żona kiedyś robiła testy tego typu dla jednej
firmy...Wyniki zostały w tejże firmie, ale spadek wydajności dla maszyn 386
sięgał-AFAIR- 50%
Teraz oczywiście taki nie będzie, ale - paradoksalnie - jest to zasługą PCI,
do której ISA jest dołączana jako klient, nie blokuje już zatem bezpośrednio
procesora...

> BTW: jakis czas temu pewien sprzedawczyk usilowac wcisnac
> mi jakas sieciowke ISA twierdzac ze to 100 Mb/s... ROTFL

Double ROTFL !!
No to już wiesz co masz poczytać...Choćby katalogi 3 COMa...

> Hehe...
> Dlatego nie kupuje tego dla lepszego dzialania karty dzwiekowej
> tylko dla szybszej kompilacji duzych programow :P

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....
duużych....
To oczywiście zmienia postać rzeczy w kwestii ISA ...

sprocket