Re: [OT] zakupy w Komputroniku - ostrzeżenie [długie]

Autor: oVo (ovo_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Sun 22 Sep 2002 - 17:34:31 MET DST

On Sun, 22 Sep 2002 15:54:33 +0200, "Bartosz Skowronek"
<bskowron_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Dwa tygodnie temu zamówiłem w Komputroniku płytę ECS K7SEM ze zintegrowanym
>Duronem. W sklepie komputronika
>http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=3621 wyraźnie napisano iż do płyty
>dołączony jest modem AMR podobnie zresztą w recenzji na benchmarku
>http://www.benchmark.pl/artykuly/rzut_okiem/ECS_K7SEMV3CL/strona-1.html
>Przesyłkę otrzymałem po kilku dniach - zapłaciłem, otworzyłem i... modemu
>brak.

Regularnie robie zakupy w Komputroniku bo maja spory asortyment a
czasami cos czego nie ma nigdzie indziej albo ciezko znalezc.
Ale nauczylem sie juz ze w tej firmie nie wolno robic zakupow ot tak z
doskoku tylko trzeba najpierw poczytac o tym co sie chce kupic,
napisac maila do K. bo potem zdarzaja sie przykre niespodzianki.
Np. na porzadku dziennym jest kopiowanie opisow pozycji.
Jak przy jednej karcie grafiki jest napisane ze jest BOX i ma pamieci
taktowane 250MHz to ten sam opis moze pojawic sie przy innych kartach.

Popatrzcie sobie na przyklad na obudowy w ich sklepie internetowym:

ModeCom Prostation biało-niebieska: opis: kolor biało-niebieski.
ModeCom Prostation biało-czarna: opis: kolor biało-niebieski :o))

Najwiecej bledow w opisie jest przy podzespolach typu karty grafiki,
sieciowe, kontrolery itd. wlasnie przez bezmyslne kopiowanie tekstu.
Zeby tam kupowac trza sie orientowac ;o)

Pozdrawiam

oVo