Re: Zestaw komputerowy-jaka: plyta, pamiec, procek ?

Autor: Rafal (osoba_at_microsoft.com)
Data: Sun 22 Sep 2002 - 15:30:21 MET DST

> Mam te same watpliwosci - razem moze jakos dojdziemy do consensusu : )

> No wlasnie. Jaka jest w sumie roznica pomiedzy tymi plytami ? Zastanawia
> mnie fakt, ze E ma podana obsluge proc 2.4GHz+, a ta tansza 2.2GHz+ -
> rozumiesz cos z tego ?

hmmm, ja sadze ze procek 2,4GHz pracuje juz na FSB533, a plyta P4B533 ma FSB
400, stad takie oznaczenie u producenta. Procek 2,4 i Plyta na FSB400 to
slaba wydajnosc.

> Poza tym roznice na korzysc E to obecnosc RAID i ew LAN i FireWire.
> Ja zdecydowalem nie doplacac do tego.
RAID to pewnie dla zwyklego uzytkownika nic ciekawego, ale dodatkowy
kontroler IDE to zawsze cos. Te plyty FireWire chyba nie maja.

> W specyfikacji wyraznie pisze ze tylko PC2100/PC1600 wiec chyba nie ma
sensu
> kupowac 2700 (chyba, ze cos myle).
tak, tez to zauwazylem i troche mnie to dziwi.

> (-100zl),
>
> Ja stawiam na 2.4 - ceny nie sa tak gigantyczne - po co sie bawic za kilka
> miesiecy w wymiane ?
po obnizce Intela, rowniez w Polsce procesory do 2,4 potanialy i powaznie
mozna myslec o zakupie 2,4.

Ale wies jak to jest, na procek 200zl wiecej, na plyte 100zl wiecej ... , i
nagle caly zestaw kosztuje np. 7000zl :-)

pozdrawiam
Rafal