jak czesto pala sie zailacze?

Autor: domleg (domleg_at_interia.pl)
Data: Sun 22 Sep 2002 - 13:25:26 MET DST

witam!

przeczytalem kilka mrozacych krew w zylach historii o awariach zasilaczy, po
ktorych dzialal tylko flop, i w zwiazku z tym mam pytanie, jak czesto sie
zdarza cos takiego? mowa oczywiscie o zasilaczach noname lub prawie noname.
i teraz drugie pytanie, czy zasilacz 300w nie padnie przy wiatraku
puszczonym na 7v? w budzie pod zasilaczem mam jeszcze drugi wiatrak 7v. komp
nie jest zbytnio obciazony.

pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi!

domleg