Odp: jakie chlodzenie

Autor: MarkX (markv_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 22 Sep 2002 - 12:38:06 MET DST

Użytkownik benek <benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:amk5ln$1ak$1_at_foka.acn.pl...
> kup wersje BOX'owa Athlona XP - dostaniesz 2 lata gwarancji i wentylator
> Titan D5TB (firmowany przez MINT) w pudelku, jak nie chesz 2 lat gwarancji
> ;-) to kup ososbno procek i osobno tego Titana - wyjdze cenowo na to samo
> ale bedzie tylko 1 rok gwarancji ;-)

czy ten cooler jest cichy :)? to jest dla mnie najwazniejsze. Tym bardziej
,ze boki bede nie skrecone ,wiec halas wiekszy.

> BTW jak nigdy nie zakladales coolerkow na AMD a masz zamiar sam zakladac
> zaopatrz sie w CopperShima XP

zakladalem i to nie raz. Niestety ,az w koncu ukruszylem mojego d850. Uzylem
zbyt duzej sily. Co prawda procek dziala ,ale gwarancji sie pozbylem. Co do
tej plytki ,to zamierzam ja nabyc zeby wiecej problemow juz nie miec.

--
pozdrawiam
markx