Problem z Nagrywarką Ricoh MP7163A. Czy jest ktos kto moze mi pomóc?

Autor: sLaGa (slaga_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 22 Sep 2002 - 00:32:00 MET DST

Znalazłem si ena tej grupie po raz pierwszy. Czy ktos jest w stanie mi
pomóc. Mojej nagrywarki używałem od czasu do czasu. Ostatnio jakis miesiac
temu. Probowałem to zrobic tez dzisiaj ale bez skutku. Uzywajac po kolei
kilku programow (Nero, DCDRWin, CloneCD) otrzymywalem komunikat o
niemoznosci zapisania. Co jest tego przyczyną? Czy jest to wada sprzetu? Jak
sobie z tym poradzic? Jak moge zdiagnozowac uszkodzenie. Od czasu ostatniego
uzycia nagrywarki wgrywalem kilka programow. Czy jest mozliwe zeby sie cos
zmienilo w ustawieniach?

Prosze o pomoc tych, ktorzy czuja sie na silach !

Moj priv: slaga_at_poczta.onet.pl

Sławek