Re: karta graf do 650zlotych

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 21 Sep 2002 - 18:36:25 MET DST

Zbigniew Mączyński wrote:

> Tamty to był całkowice inny Mint z pamieciami 4ns ...

Czyli standard dla R8500LE. No chyba ze chciales pelnego.

> A pozatym przeciez napisałem że aby kupić w sklepie internetowym (7
> dni na sprawdzenie) lub umówić się z spzredawcą ...

Ponoc MINT podniosl troche poziom, no i ponosc dobry MINT nei jest zly :)

> Wtedy ma 100% pewnosci że jak trafiłby na słabiutki egzemplarz to
> będzie mógł kartę zwrócić ...

NIe chce tutaj dyskutowac czy Mint jest zly czy dobry itp, itd...
Ale mam taka uwage. Takie wysylanie kosztuje i pieniadze i czas i nerwy.
Nie lepiej poszukac Minta na miejscu? :)

--
Krzysztof Szczepanek
"Will this shit ever change?"