Re: Dlaczego nie ma ISA?

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Sat 21 Sep 2002 - 18:12:53 MET DST

> Moze i dla zasady... Ale nie pozwole zeby marketingowcy
> wcisneli mi ciemnote ze plyta pozbawiona slotu ISA staje sie
> przez to lepsza.
LOL
Ten sam argument można zastosować do EISA, microchannel, VLB, PC-BUS i całej
masy innego shrottu. Także do sterownika magnetofonu kasetowego ;))

> A caly czas bezczelnie probuja wciskac ciemnote: np. swego czasu
> w jakiejs papierowej gazecie (Chip?) widzialem test kart
> dzwiekowych ISA i PCI, jednym z elementow tego testu byl
> pomiar obciazenia systemu podczas odtwarzania dzwieku.
> Wystarczylo popatrzyc na liczby zeby sie przekonac ze nie ma
> widocznego zwiazku miedzy magistrala a obciazeniem, ale
> nie przeszkodzilo to umiescic w komentarzach zapisu o wyzszosci
> kart PCI ze wzgledu na m.in. "nizsze obciazenie systemu"!

Poczytałbyś lepiej coś o sieciówkach...Może 100 Mb/s ?

> Co do przepijania - no coz, kwestia gustu ;>
Zdecydowanie...

> Ja tam wole nie oszczedzac na sile, zwlaszcza ze szybko
> moze sie okazac ze zamiast tych 20 PLN trzeba bedzie wydac np. 200,
> bo dobry modem na PCI jest drozszy niz dobry modem na ISA,
Naprawdę planujesz kupwoać jeszcze karty ISA...?? I liczysz, że przy takiej
podaży będą tańsze, niż PCI ?

> podobnie z kartami dzwiekowymi, a w przypadku jakichs "dziwnych"
> specjalizowanych urzadzen trzba bedzie wrecz kupic drugi
> komputer...
????

> Heh, chce nowa, do tamtej nie da sie wlozyc CPU rzedu 2 GHz...
A po co ??
Jakiś idiot od marketingu nagadał Ci, że będzie chodził szybciej, niż np.
Celek 533 ? Nie daj się ogłupiać !!! Czy lepiej będzie chodziła Ci na nim
np. karta dźwiękowa ??? To bzdury !!! Nie daj z siebie robić frajera...Taka
marketingowa gadka ma na celu tylko i wyłącznie "zmuszanie użytkownika do
częstszej wymiany sprzętu"...
pozdro...
sprocket