Re: nowy komp - stabilny

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 21 Sep 2002 - 18:14:23 MET DST

Amorek wrote:

> MSI KT3 ULTRA2 KT333 - ta bedzie dzialala na procki FSB 166???

NIe wiem :) Nie ma jeszcze oficjalnie prockow z FSB166MHz. Oficjalnie kt333
nie wspiera magistrali 166MHz dla procka.

> Chyba jednak kupie tania, bo bogaty nie jestem.

:/

> A roznica miedzy np 150zł a 300-400zł to ogromna.

Przepasc jakosciowa jeszcze wieksza. A jak zasilacz spali Ci pol kompa to
dopiero bedziesz plakal :/

> A czy wzrost wydajnosci, czy stabilnosi a moze komfortu jest ponad 100%
> wiekszy to nie jetrem przekonany.

Wydajnosci napewno nie. Stabilnosci to loteria.

> Wole dolozyc kase na GRAFIKE lub ine moduly.

Twoja sprawa. Moze sie uda, a moze nie.

www.twojepc.pl poczytaj recke.

> A Winfast to sprawdzona firma.

To przereklamowana firma :/