Re: nowy komp - stabilny

Autor: Amorek (amorek_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 22:37:54 MET DST

> NIe wiadomo. Ja testowalem tego solteka i nie chcial dzialac stabilne na
> 166/166. Moze w kolejnych biosach to poprawia.

MSI KT3 ULTRA2 KT333 - ta bedzie dzialala na procki FSB 166???

> Nie ma takiej. Kupisz dobra albo tana. Sam dobry zasilacz kosztuje ok
250zl

Chyba jednak kupie tania, bo bogaty nie jestem.
A roznica miedzy np 150zł a 300-400zł to ogromna.
A czy wzrost wydajnosci, czy stabilnosi a moze komfortu jest ponad 100%
wiekszy to nie jetrem przekonany.
Wole dolozyc kase na GRAFIKE lub ine moduly.

> Przemysl Radeona.

Trzeba wiedziec ktory dobry, bo mnostow jest jakis MINTow itp.
W wielu podobno sie odklejaja wentylatory i sa rozne problemy.
A Winfast to sprawdzona firma.