Re: abit kt7a + geforce4 mx420 problem

Autor: Wonder (wonderS34_at_poczta.fm)
Data: Sat 21 Sep 2002 - 18:20:49 MET DST

> Co ciekawe po zmianie obudowy z Codegena na Chiefteca problem zniknal
jak
> reka odjal. Prawdopodobnie przyczyna byla schustana konstrukcja
Codegena,

Czy zwróciłeś uwagę jak głęboko ta karta tkwiła w gnieździe? Jak jest
teraz?
Też spotkałem się z takim przypadkiem. Po prostu płyta główna była zbyt
nisko, i styki kart wchodziły w gniazdo tylko do połowy. Wystarczyło
podnieść płytę (podkładki pod kołki mocujące), i wszystko zaczęło
działać
lepiej. I trzeba pamiętać że dobra obudowa i płyta to połowa sukcesu ;-)

Wonder