Re: Gigabye 7VAXP + Athlon XP 1600+

Autor: Wonder (wonderS34_at_poczta.fm)
Data: Sat 21 Sep 2002 - 17:51:10 MET DST

> To wlasnie dokladnie tak wygląda jakby ramy bylo uwalone
> bo jak na 100 jest OK - to jakby nie wyrabialy na 133
> Pozycz od kogo sprawdzone kosci i przetestuj

To też nie dokładnie tak. Na jednej płycie pamięci chodzą na 133MHz,
a na innej tylko na 100MHz. Niedawno miałem taki przypadek. I nic się
nie dało zrobić, zostały na 100. Może w tym przypadku jest podobnie?
Tyle że chodzi o szynę procesora a nie pamięci. Jakiś błąd
konstrukcyjny? Np. za krótka któraś z linii danych, czy innych? Przy
133MHz ma to duże znaczenie.

Wonder