Re: Naprawdę na Radeonie 7000 nie da się grać ?????

Autor: tomek (ati_at_usun-to.poczta.fm)
Data: Sat 21 Sep 2002 - 13:44:23 MET DST

"benek" <benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl> wrote:

> np to ROTFL ze za 80zl wiecej mozna miec R7500LE

Tutaj się zgodzę. (nie rozumiem dlaczego autor tego wątku
tak się napalił na R7000 - to przewija się w kilku miejscach)

> w obecnej chwili nie ma co kupowac typowej karty biurowej i mowic
> ze nada sie do gier, bo juz za progiem sa takie produkty dla
> ktorych Radeon7500/GF2 GTS (Ti) to niewystarczajace minimum i co
> za 2-3 miesiace trzeba bedzie wymieniac karte graficzna - a to sie
> wiaze tylko ze strata kasy - chyba ze ktos spi na pieniadzach to
> moze sobie na cos takiego pozwolic (ja zakladam ze pytajacy ma
> raczej ograniczony budzet skoro kilka razy chcial sie upewnic)

Czytałeś uważnie pytanie?
Pytanie brzmiało: Czy da się....?
Moja odpowiedź: Da się, ale....
Więc odpowiedziałem poprawnie na zadane pytanie (bo przecież się da).
Jeśli osoba pytająca zaznaczyłaby że karta ma być tylko do gier
to moja odpowidź brzmiałaby zupełnie inaczej.

> np to ROTFL ze polecasz karte graficzna o wydajnosci porownywalnej
> do GF2 MX200 a budowa przypominajacej TNT2 (brak jednostki T&L)

Już któryś raz cytujesz wypowiedź zawartą w opisie kart
z magazynu Enter... Jesteś autorem tego opisu, czy aż tak
ten opis przypadł Ci do gustu? ;)
Jeśli ma pracować w 2D (+TVout) to bardzo polecam.

> np to ROTFL ze mialem dobry humor - a Ty mi go jeszcze
> poprawiles ;-)

Ciesze się. Uważaj na monitor (coby go nie popluć ze śmiechu
bo wtedy warstwa anty pójdzie się... ;)

> to juz Twoj problem ;-)

Jaki problem...? Nie gram nałogowo.
A te 30 kl/s wystarczy do płynności.

> nie sikam - przy 30 klatkach standardowo, jak zaczynasz
> grac w sieci to robi sie z 15 klatek

Szczęściarz :0 (przez tą sieć)
Jeśli już gram to raczej samotnie... ;) Więc problem odpada.

> LOL - przypominasz mi kumpla ktory gral w H-L na P200 i V2
> i tez mowil ze jest calkiem dobrze - LOL

I miał rację. Przecież DLA NIEGO to wystarcza.
Dla Ciebie wcale nie musi...
Gdyby wszyscy myśleli tak samo świat byłby nudny.. ;)

A to wszystko przez to, że nie jestem nałogowym graczem.
Po cóż mi karta klasy GF4Ti skoro robię w większości czasu
w 2D ?

 Pozdr.