Re: Naprawdę na Radeonie 7000 nie da się grać ?????

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Sat 21 Sep 2002 - 12:33:21 MET DST

> Co ROTFL...?

np to ROTFL ze za 80zl wiecej mozna miec R7500LE
w obecnej chwili nie ma co kupowac typowej karty biurowej i mowic ze nada
sie do gier, bo juz za progiem sa takie produkty dla ktorych Radeon7500/GF2
GTS (Ti) to niewystarczajace minimum i co za 2-3 miesiace trzeba bedzie
wymieniac karte graficzna - a to sie wiaze tylko ze strata kasy - chyba ze
ktos spi na pieniadzach to moze sobie na cos takiego pozwolic (ja zakladam
ze pytajacy ma raczej ograniczony budzet skoro kilka razy chcial sie
upewnic)
np to ROTFL ze polecasz karte graficzna o wydajnosci porownywalnej do GF2
MX200 a budowa przypominajacej TNT2 (brak jednostki T&L)
np to ROTFL ze mialem dobry humor - a Ty mi go jeszcze poprawiles ;-)

> mnie tam te 30 klatek wystarcza.

to juz Twoj problem ;-)

> Jeśli sikasz na widok 150 klatek/s to już Twoja sprawa ;)

nie sikam - przy 30 klatkach standardowo, jak zaczynasz grac w sieci to robi
sie z 15 klatek

> A z ciekawostek to dość dobrze da się grać również w
> HitMana i HalfLife na Matrox-ie G200 8MB (800x600x32).
> Quak nr 3 tez chodzi przyzwoicie.

LOL - przypominasz mi kumpla ktory gral w H-L na P200 i V2 i tez mowil ze
jest calkiem dobrze - LOL

pozdrawiam