serwer marzen

Autor: m3G_at_
Data: Sat 21 Sep 2002 - 10:15:56 MET DST

no prawie marzen, bo ma pracowac pod kontrola w2k ;)

mam prosbe do grupowiczow.
musze stworzyc siec na minimum 50 kompow i nie obedzie sie bez wymiany
obecnego serwera,
zatem mam prosbe (mozecie dac teraz upust swoim marzeniom :)), abyscie
zaproponowali mi jakas dobra konfiguracje sprzetowa do serwera, bo
ostatnio przestalem byc na bierzaco ze sprzetem komputerowym - brak
czasu :(

oto kilka kryteriow, ktore chcialbym, zeby byly spelnione:
serwer oparty na procesorach p4 - wydaje mi sie ze dwuprocesorowy
wystarczy (chodzi mi glownie o dobra plyte glowna)
jakies dyski scsi w raidzie - oddzielne dla sytemu i kont urzytkownikow
(w sumie ze 4 hdd chyba)
do tego jakis streamer
reszta do woli

gdybyscie mogli podac jekies konkretne modele podzespolow (plyta glowna,
hdd, itp.) to bylbym wdzieczny

pozdrawiam

--
•MegA• \\mega -AlcatraZ- #734 tel.(660)4763 GG#527856