Re: Pomozcie zlozyc super zestaw Athlon 2200+, na poczatek plyta glowna

Autor: Amorek (amorek_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 21 Sep 2002 - 08:39:27 MET DST

Witam.
Tyle napier.alacie o ty ch zasilaczach i obudowach to ja mam takie pytanie.
Obudowa typu CODEGEN (wg niektorych 'gowniana') kosztuje 150zloty.
Zasilacz CODEGEN luzem kosztuje jakies 90zł.
A HUNKKEY jakieś 130zł (najdroższy zasilacz w sirius.pl) - pewnie lepszy od
CODEGENa i stabilniejszy.
I teraz moje pytanie:
Czy moge sobie kupic obudowe typu 'gowniana' i wymienic bez problemu
zasilacz na lepszy??.
A jesli tak to czy od razu w sklepie kolesie by mi przemontowali ten
zasilacz z doplata 50 zeta (bo taka roznica cenowa w zasilaczu) i mialbym za
200zl obudowe z bardzo dobrym stabilnym zasilaczem.
A to czy obudowa wyglada tak czy inaczej to mnie nie interesuje, ale
zasilacz bedzie miala wtedy jak trzeba i wszystko wg pana Krzyska powino byc
OK ta??
Chyba ze nie mozna wymienic i musi byc do tego ina specjalna obudowa.

Pozdrawiam
i czekam na info