Re: Odnośnie CPUIdle................

Autor: Michał (michwita_at_NOSPAM.interia.pl)
Data: Sat 21 Sep 2002 - 07:21:43 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał:

> A dobrze Ci działa UltraDMA? :) Bo BIOSy 3.2 miały porypaną
> obsługę IDE i UDMA albo w ogóle nie działało, albo osiągało
> strasznie niskie transfery. W 3.4 poprawili to całkowicie.

Może mam szczęście, ale wszystko działa jak powinno. Dysk działa w UDMA 5,
nagrywarka i CD-ROM w MWDMA-2 (oba TEAC). Żadnych przekłamań, zwisów itp.
Wyniki dysku testowanego HDTachem nie odbiegają od normy. Problemów z
włączaniem DMA dla dysku i CD w WinXP brak. Może wersja "d" miała już to
poprawione.

Michał