Re: Odnośnie CPUIdle................

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 11:19:24 MET DST

Użytkownik "Konrad" napisał:

> (chodzi mi o szybkie nagrzewanie się i chłodzenie procka )

Parę dni temu ktoś napisał na ten temat bardzo długi wykład. Poszukaj w
archiwum - może znajdziesz. Ale z wykładu wynika, że nagłe, gwałtowne zmiany
temp. w strukturze krzemowej procesora (wywoływane właśnie działaniem
CPUIdle) są bardziej szkodliwe, niż jego stosunkowo mocne nagrzanie. I
wygląda na to, że teoria ta nie jest jakimś wymysłem, tylko poparta jakimiś
dokładnymi tematami - a z obserwacji poczynionych na tej grupie, człowiek,
który to pisał raczej nie wymyśla bajek i należy do tych "kompetentnych" w
temacie.

Pozdrawiam,
Sniper