Re: Intel i AMD vs UltraSparc, Alpha, MIPS itp

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 20:46:01 MET DST

> Bez przesady -- procesor definiuje jedynie pewien protokol komunikacji z
>otoczeniem.
Tu - masz rację, źle się wyraziłem. Chodziło o to, że Alphy nie wstawisz w
Socket A na KT400 ;))

>W zaleznosci od stopnia elastycznosci tego protokolu mozliwe
>sa do uzyskania znacznie rozniace sie konfiguracje tego srodowiska.

I takież różnice w benchmarkach tegoż procesora...;)
Zgadza się, to właśnie usiłuję wyjaścić M.Kościkowskiemu. Że procesor nie
działa sam, tylko w systemie, czy - jak wolisz - środowisku.
pozdro...
sprocket