Re: czy obudowy ModeCom sa godne zaufania?

Autor: Kris (kris_at_twojepc.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 15:23:43 MET DST

Cześć,

> Sam osobiscie uzywam od pol roku (a mize wiecej) Prostation. Cicha to
> moze nie jest (trzy wiatraki krecace sie na fula) ale na pewno moge ja
> uznac za porzadna obudowe.

... dla Ciebie "porządna" ... dla mnie "od biedy akceptowalna" ... nic
więcej ... próbuję właśnie coś znaleźć w sklepach ale oferta cieniutka ...
Prostation za 200 zł już miałoby jakiś sens jako niezbędne minimum ale cenę
walneli wręcz śmieszną ... może źle szukam ale widzę 270 zł za taką sobie
budę zawierającą cienki (choć przynajmniej nie "siejący" zakłóceń tak jak te
najtańsze) zasilacz za 130 zł ... niepojęte ... :-(

> towarzysz Vader - vader_at_nospam.regionalna.net

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do it, but nobody can agree on how to compare performance."