Re: czy obudowy ModeCom sa godne zaufania?

Autor: towarzysz Vader (vader_at_nospam.regionalna.net)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 14:02:42 MET DST

Olej wrote:
> Jak w temacie. czy jak kupie taka obudowe pod Athlona 1,7+ radeon
> 8500+hdd,cdrw i z 3 karty to bedzie sie dobrze trzymac (nie bedzie zwisow
> przez zasilacz i nie padnie po miesiacu)?

Sam osobiscie uzywam od pol roku (a mize wiecej) Prostation. Cicha to
moze nie jest (trzy wiatraki krecace sie na fula) ale na pewno moge ja
uznac za porzadna obudowe. Do zasilacza tez nie mam zastrzezen a zestaw
mam niemalze identyczny jak twoj: AXP1700+, ATi8500, ZIP IDE, 2xHDD,
CDRW, SBLive, sieciowka/modem. Zadnych zwisow, zadnych problemow, procek
w lecie w najgorsze upaly grzal do okolo 48-50 stopni. Teraz... teraz
nie wiem, bo przestalem sie bawic w mierzenie temperatury :-).

--
towarzysz Vader - vader_at_nospam.regionalna.net
         http://www.regionalna.net/