Re: AMD - oryginalne wiatraki dla Athlona XP

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 13:18:39 MET DST

Użytkownik "Alchemist" <al_at_alchemia.net.pl> napisał w wiadomości news:slrn.pl.aole0p.6it.al_at_hapek.betasys.net.pl...
> Może to być jeszcze wina zasilacza. Procek bierze więcej mocy i zasilacz nie
> wyrabia (ale ta obudowa to pewnie nie Codegen) - może masz do pożyczenia inny
> zasilacz i sprawdź na nim.

Zasilacz wykluczam z dwu powodów.
1. Płyta główna ma pomiar napięć zasilających i alarmuje o ich przekroczeniu.
2. Zasilacz jest nieoryginalny, wymieniony po piorunie dawno temu na 400W dla P4.

> Nie o to pytałem - inaczej - ile jest miejsca obok i z tył obudowy, jeszcze
> dokładniej jaka jest odległość od obudowy do ścianki za komputerem czy jest
> swobodna cyrkulacja powietrza?

Komputer stoi luźno na podlodze przy biurku. Nie jest w żadnym meblu.
Do ściany jest może 40cm z tyłu.

> Jest to bardzo prawdopodobne.

Do dupy ten procek i tyle. Gdybym wiedział, że do Athlona muszę dokupywać
nową obudowę to nie wygłupiałbym się z "oszczędnościami" tego typu tylko
kupiłbym sobie porządniejszego Intela, który się tak nigdy nie grzał.