Re: AMD - oryginalne wiatraki dla Athlona XP

Autor: Alchemist (al_at_alchemia.net.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 07:54:39 MET DST

W poprzednim odcinku: <amcluu$oej$1_at_flood.xnet.com>
 Pszemol wykaligrafowal\a:

> Sam składalem tego kompa :-)) Dawniej był w tej skrzynce PIII 667MHz.
> Po włożeniu do obudowy Athlona XP pojawiły się problemy...
> Sugerujesz, że do Athlona taka obudowa nie wystarczy? :-))

Może to być jeszcze wina zasilacza. Procek bierze więcej mocy i zasilacz nie
wyrabia (ale ta obudowa to pewnie nie Codegen) - może masz do pożyczenia inny
zasilacz i sprawdź na nim.

> Mówiłem już tutaj chyba parę razy, że się nie wiesza nic gdy procek
> jest chłodny. Między innymi właśnie w taki sposób sprawiam że jest
> chłodny, że otwieram obudowę.

Albo tego nie napisałeś wprost, albo czytam Twoje posty wybiórczo ;-)

> Nic z tych rzeczy. Stoi na podłodze, na wykładzinie. Od spodu nie ma
> żadnych dziur wentylacyjnych więc żadna nie jest wykładziną zamknięta.

Nie o to pytałem - inaczej - ile jest miejsca obok i z tył obudowy, jeszcze
dokładniej jaka jest odległość od obudowy do ścianki za komputerem czy jest
swobodna cyrkulacja powietrza?

> No cóż... najwyraźniej mam zbyt kiepską obudowę na ten procek.

Jest to bardzo prawdopodobne.

Marcin

--
 A.L.C.H.E.M.I.S.T.:
 Artificial Lifeform Calibrated for Hazardous Exploration /