Re: Wiadomość E-mail ?

Autor: Tomasz Pyra (hellfire_at_sedez.iq.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 11:39:09 MET DST

Christoph wrote:

> www.gsmkarty.com/?partner=kbrzeski

co to za glupi spam? my nie lubimy spamu.

> Wiecie jak jest zrobiona taka wiadomosc email, ktora podczas otwierania
> pobiera sobie odrazu jakies informacje z webu, np obrazki, a jak sie jest
> offline to tych obrazków nie ma?

Pisze sie ja w html-u. Wielu ludzi ma wylaczony html i zobaczy tylko
buraczane krzaczki i nie przeczyta twojej wiadomosci. Pozatym nikomu sie to
nie podoba ze wiadomosc w ktorej sa 3 slowa zajmuje 20kB bo posiada wstawki
w javie, htmlu i sporo badziewia jeszcze innego ktore wrzucaja wspolczesne
edytory htmlu.

Dla mnie list ktory przychodzi w htmlu leci wraca od razu do tego co go
wyslal (jeszcze z poziomu serwera dlatego nie obciaza mi lacza) z prosba o
przyslanie mi listu po polsku, bo ja nie rozumiem co to znaczy <HTML><BODY>
itd.
W cytacie caaaly html wraca do nadawcy.