Re: duron1000 --> 1200 ?

Autor: T_at_dzik
Data: Fri 20 Sep 2002 - 09:26:03 MET DST

PanCho (pancho_at_1000lecie.pl) stwierdził(a) :

| Ja mam taki sam procek i identyczna plyte głowna (tylko zamiast TNT
| mam GF2MX). Po przekreceniu procka, o ile pamiętam, już na coś ok
| 900mhz system był niestabilny (tzn kursor miał 3 sekundowe
| opoznienie). Robiłem to jeszcze na win98, teraz mam XP ale na nim
| jeszcze nie probowalem.

Z tego co wiem to problem stanowi AGP - szyna AGP nie znosi
przetaktowywania - u mnie na Cell 600 podniesienie do 675 przez zmienienie
szyny z 66 na 73 powoduje niestabilność w programach korzystającyhc z
akceleratora . nie mówieże na 83MHz już totalnie szaleje .