Seagate BARRACUDA nie bootuje :-(

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 08:27:36 MET DST

Nie wiem juz co począc !

SEAGATE BARRACUDA IV 40GB - najpierw na ECS K7S5A nie wykrywala sie na
Primary Master - zanioslem do serwisu i powiedzieli ze all OK, potem na
innej plycie MSI K7T Turbo LE (KT133A) widze dysk ale nie chce mi sie
bootowac
zakladam partycje i fdiskiem (od WIn98SE) i pod instalką WinXP i nawet
SeagateDiskWizzard (tu np po resecie zamiast zalozonej parrtycji 8GB
instalator XP pokazuje ze mam tylko 3,4GB ???)
generalnie nie wiem czym zmusic zeby mi sie dysk za bootował !! (mimo
ustawienia głownej partycji na Active !!)

kombinowalem tez ze zworkami (Master, Slave, CableSelect i kombinacje z
ograniczeniem do 32GB)
kombinowalem na dodatkowym PRomise - to samo

caly czas dysk sie nie bootuje - znaczy w momencie próby sczytania boot
sectorów zwis - zadnych komunikatów NIC !!!

dzis wlasnie znowu próbuje na ECS'ie ale to samo (tylko na Secondary) tez
ZWIS :-(

moze jest narzędzie którym bardziej potraktowac ten dysk ??
a moze jednak zaniesc do znowu do serwisu i zrobic z siebie gloopka ??
niestety nie mam juz na czym przetestowac tego dysku ...........

P.S. co do tego "Nie wiem juz co począć" - to co najwyzej moge spłodzic -
ale to i tak poza tematem głównym :-)