problem z karta tv

Autor: wek20 (wek20_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 08:32:52 MET DST

witam

mam nastepujacy problem z karta tv pixelview bt878p+
otoz zainstalowalem ja dwa tygodnie temu w komupetrze mojej dziewczyny
(P266mmx, grafika ATI Rage II+)
chodzilo wszystko ok, zarowno na oryginalnym programie dolaczonym do karty
jak i na duzo lepszym!!! programie btv professional 2.01
niestety okolo tygodnia temu przestal chodzic btv, nie uruchamia sie, gdy
proboje go odpalic to sie pojawia komunikat, ze nie mozna zainicjowac karty
(czy zainicjalizowac, jakos tak), pozniej pojawia sie komunikat o wyjatku
krytycznym :-(
podobnie nie moge uruchomic programu do pilota bremote, to samo, pojawia sie
komunikat can't initialize card
najlepsze jest jednak w tym wszystkim to, ze ten oryginalny program z
karty... dziala!!!
probowalem juz wszystkiego, na reinstalacji win98 skonczywszy i ku mojemu
wielkiemu zdziwieniu po zainstalowaniu od nowa windowsa i btv ten problem...
dalej wystepuje
probowalem zmieniac karty slotami, szukalem czegos w biosie... i nic
karta uszkodzona chyba nie jest, bo gdy ja wlozylem do mojego komputera to
dziala ok
podobnie moja karta, ktora u mnie dziala ok w komputerze mojej dziewczyny
tez nie dziala, ten sam objaw, wiec uszkodzenie karty raczje wykluczam
czy ma moze ktos z Was jakis pomysl, czego moge jeszcze sprobowac, gdzie
poszperac, poszukac, bo mi sie juz skonczyly pomysly
oczywiscie moge ogladac tv na tym programie od karty, ale:
1. caly czas gryzie mnie to, ze tam jednak cos jest nie tak
2. btv jest po prostu o niebo lepsze od teog programu pixelview :-)

prosze o pomoc, z gory serdecznie dziekuje
pozdrawiam