Re: PROBLEM: wydajnosci GeForce2 MX400

Autor: jak chcesz napisac usun to z adresu (_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 23:54:44 MET DST

Artur wrote:

4in1 to podstawa - zreszta kazdy nowszy chipset wymaga sterowniak..

> Jest jeszcze jeden ciekawy efekt. Wiem, ze te karty sa taktowane 143/200MHz
> (przynajmniej tak pokazuje Powerstrip i ta slynna ukryta zakladka w
> Detonatorach).

I tu tez lezy problem GF2MX mial 175 proc - pamiec 166
GF 2MX 400 200 proc pamiec 166-175
(sporo modeli 200/200 lub wicej - 143 swiadczy ze cos z ta karta nie tak ..
moze to model GF400 z 64bit szyna?

> W przypadku pierwszej (Mint) rzeczywiscie takie byly wskazania
> ale ta druga (Palit) wskazala 286/200MHz - tak jakby pierwsza czestotliwosc
> byla pomnozona przez 2. Widzieliscie to juz?

To jest wersja na DDR (prawdopodobnie - tez nie za szczesliwe rozwiazane do tej
karyt i tez dosc nisko taktowana )

Jak masz mozliwosc - wymien ja na normalna bardziej firmowa na SDRam 128 bit (32
czy 64 mb ram nie ma rozmicy....)