Re: Jaka pamiec do i440 VX ?

Autor: Wonder (wonderS34_at_poczta.fm)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 20:58:27 MET DST

> W wiekowym komputerze ktorego wlasnie odkurzylem jest jakas plyta
glowna no
> name - jest tam chipset intela VX - wpakowalem w to 233MMX i ladnie
chodzi.
> Teraz zamiast 4 simow po 8 MB wrzucilbym DIMM bo jest tam miejsce ale
nie
> wiem czy to dotyczy EDO DRAM czy SDRAMow? Moze mi ktos z powiedziec
czy VX
> obslugiwal SDRAMy ? Bo juz mie sie zapomnialo :-)

Też znalazłem taki komputer: K6 233, ale na chipsecie 430TX. Włożyłem mu
128MB PC133 SDRAM. Widzi całe 128MB (moduł jednostronny). I choć pamięć
podręczna TX'a nie obsługuje ponad 64MB, to i tak działa znacznie lepiej
niż
przy 32MB ;-) Zdaje się że VX też obsługuje SDRAM'y. Ponadto może
cashować
ponad 64MB RAM.

--
Wonder