Odp: slawetna K7S5A - co z nia poczac ?

Autor: MarkX (markv_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 18:25:42 MET DST

Użytkownik abs <abs_at_alpha.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:amatq6$mp1$1_at_news.tpi.pl...

> Kurka, z plyta to jeszcze o takich kombinacjach nie slyszalem... Co innego
> z dyskami :)

palenie plyt jest na porzadku dziennym na serwisach komputerowych :)
Ja tez kiedys myslalem ,ze serwis jest ods tego zeby tylko naprawiac ,ale
nie zawsze jak sie okazuje :)

> No ale jesli bym juz sie takiego czynu dopuscil, to pewni dostane tego
> samego typu plyte i kto wie czy znowu nie bedzie z nia problemow.

no tak ,dostaniesz na 100% ta sama. Istnieja 3 wyjscia. 1 Bedziesz mial
szczascie i wreszcie trafisz na plyte ok . 2 Po wymianie opychasz plyte jako
nowa (bo taka jest przeciez ! ,gwarancja liczy sie od daty wymiany) na
allegro naprzyklad i za ta kase + doplata kupujesz cos normalnego.
Oczywiscie jak kupowales osobne komponenty ,jezeli masz gwarancje na calosc
to niestety problem. 3 Ewentualnie tak jak pisales ,sprobowac doplacic w
firmie w ktorej kupowales i wziasc cos dobrego.

--
pozdrawiam
markx