Re: Połączenie notebook+pc

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 13:55:20 MET DST

Użytkownik Marcin BACIK Koteras <antyspam_delphins_at_poczta.onet.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:amcdpo$60k$1_at_h1.uw.edu.pl...
> Witam,
>
> Mam następującą sytuację:
> notebook IBM ThinkPad 600
> windows 98 - w czasie instalacji zawieszony
>
> mogę uruchomić tylko w dosie, ale stacja dyskietek podłączana przez USB, w
> dosie niewidoczna :-(

o a moze w BIOS masz wlaczenie obslugi USB dla Dos + stery ??

> mogę odpalić z bootowalnego cd.

no .. i wtedy przerzucic instalke ??? lub dane z innej plytki (CD-R CD-RW)

> Jak mogę przerzucić dane z dysku na stacjonarny pc - myślałem żeby po
kablu
> LPT ale nie znam programu pod dosa do takich manewrów :-(

Norton Commander ???

> Jak oceniacie szanse na powodzenie takiej operacji - nie mam przejściówki
do
> dysku więc nie mogę go wyjąć i podłączyć go bezpośrednio do PC.

to kup ! doozo nie kosztuje a najlepsze rozwiazanie !!!