Połączenie notebook+pc

Autor: Marcin BACIK Koteras (antyspam_delphins_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 13:48:11 MET DST

Witam,

Mam następującą sytuację:
notebook IBM ThinkPad 600
windows 98 - w czasie instalacji zawieszony

mogę uruchomić tylko w dosie, ale stacja dyskietek podłączana przez USB, w
dosie niewidoczna :-(
mogę odpalić z bootowalnego cd.

Jak mogę przerzucić dane z dysku na stacjonarny pc - myślałem żeby po kablu
LPT ale nie znam programu pod dosa do takich manewrów :-(

Jak oceniacie szanse na powodzenie takiej operacji - nie mam przejściówki do
dysku więc nie mogę go wyjąć i podłączyć go bezpośrednio do PC.

bacik

--
http://delix.republika.pl - ModemiX, Klawiaturka!, HelpiX
http://delphins.republika.pl - Delphi CZaPy [Strona prywatna]