Re: AMD - oryginalne wiatraki dla Athlona XP

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 10:51:40 MET DST

Pszemol napisał(a):

> I wyraźnie widać, że system zawiesza się przy wysokiej temp. proca?
> Żartujesz... Według moich obserwacji wychodzi mi zdecydowanie wina
> proca a nie Windows.

Jasne, że jak zdejmiesz wiatraczek z procka to system może zwisnąć - to nie
ulega wątpliwości. Ale chyba mi nie wmówisz, że jak system sobie spokojnie
stoi i nic nie robi, procesor ma może ze 30stopni i nagle po prostu zwisa,
to to nie wina systemu tylko temperatury (a zdarzały mi się takie zwisy w W98)?

--
pozdrawiam,
Andrzej