Jaki dysk wybrac?

Autor: Lukasz Glebicki (lukasz.glebicki_at_kocha.spamerow.invalid)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 12:47:00 MET DST

    Znajoma ma komputer, który służy jej generalnie do obrabiania
grafiki (Photoshop, 3d studio oraz AutoCAD). Mam zamiar jej dokupić
pamięc DIMM 256 oraz dysk i tutaj nie jestem pewny.
Chodzi mi o kupno dysku CAVIAR 80 GB 7200 obr z 8Mb cachem (cena 600
zl). Czy lepiej zapłacić trochę mniej na dysk innej firmy z mniejszą
pamięcią podręczną?. Bo chodzi mi tutaj przede wszystkim o wydajność i
czy przy ww. dysku wydajność pracy przy dużych plikach naprawdę wzrasta.
Znajoma czasem pracuje na 160 mb plikach w Photoshopie i wtedy plik
wymiany windowsów (w jej przypadku w2k) jest duży i system dostaje
zaduszki przez strasznie długie operacje dyskowe.

Może ktoś ma inną popozycję dysku????

z pozdrowieniami

--
Łukasz Głębicki vel. Blekot