Re: CTX FUTURA II 17"

Autor: /\\rkhan (arkhan_at_2com.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 13:02:40 MET DST

Użytkownik "Gupik1" <Gupik1_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> chcę kupić ten monitor. Pytanie czy warto ???? Czy jest dobry??

Nie wyraziłęś się zbyt precyzyjnie, bo pod hasłem marketingowym z tematu
kryją się (conajmniej) 2 modele:

1. CTX PR705 F - posiadam takiego od 8 miechów i jestem happy :), owszem,
nie jest bez wad, ale to jednak trinitron, a temu żaden kineskop na rynku
nie dorównuje (jeśli wybierze się przyzwoity egzemplarz - trinitrony mają to
do siebie, że są mało powtarzalne).

2. CTX PR711 F(L) - nieco lepsze parametry, hub USB, ale droższy o jakieś
100PLN.

Wybieraj Waść :-)

Pozdrawiam,
Arkhan.