Re: Problem z MBR?!

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 11:15:33 MET DST

Użytkownik "***SYRO***" <syro1_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Michal Kawecki" napisał
[...]

Napisz mi tylko, jaki masz obecnie układ na dysku. Czy:
- <pri1> to skopiowane 3,2 GB, teraz W2k+98, pierwsza partycja pri,
- <pri2> poprzednie W98, obecnie druga partycja primary?

> dodam jeszcze ze w czasie instalacji win2k mial problem ze
> skopiowaniem pliku win32k.sys - po kilkukrotnym ponowieniu poszlo
> (nie mialem nigdy tego problemu jak instalowalem win2k) ktory jest w
> katalogu c:\winnt\system32
>
> to samo bylo gdy instalowalem service_pack_2 - musialem mu przy tym
> pliku ponowic zeby go skopiowal
> - zaco ten plik odpowiada?
> - czy moze to byc zwiazane w jakis sposob z moim problemem?

Nie. Ale IMO wskazuje na uszkodzony/niekompatybilny RAM lub podkręcony
procesor. Z W2k będziesz na tym komputerze miał problemy.

> a moze jakis inny bootmenager jest w stanie to naprawic?

Tzn. ułatwi ukrywanie partycji, wybór systemu itd., ale do tego partycja
i tak musi być bootowalna.

M.