Re: Tani Notebook CA 6800 w Auchan

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 11:22:01 MET DST

> Słuchajcie ja nie twierdzę że ten notebook to cudo technologii XXI wieku
ale
> mam zamiar uzytkować go właśnie jakieś 2 lata ,nie będę nim rzucać o
podłogę
> a te braki w wyposażeniu mogę przeboleć.
Też tak chciałem, niestety - nie dało rady.

> Kupowałem go z całą świadomością tych niedogodności.
> A nie bedę ukrywał że cena równa mniej więcej połowie ceny notebooka o
> podobnych parametrach Siemensa czy Toshiby zrobiła swoje.
Nie złość się, nikt tu Ci nie chce dokopać. Ale uwierz mi, mam kolegę w
serwisie KARENa, CA wracały ze 100% skutecznością. Cena nie bierze się z
nikąd...

> Zresztą na codzień mam do czynienia w pracy z notebookami Fujitsu-Siemens
> ich obudowy po 2-3 latach użytkowania też pozostawiają wiele do życzenia.
Miałem 2 FS. Do dzisiaj spisują się dobrze. A obudowa CA nie dotrwa do wieku
2-3 lat ;))
Piszę to, czego sam doświadczyłem, oby się w ciągu ostatnich dwóch lat coś
zmieniło, czego Ci życzę...
Ale postaw się na moim miejscu: miałem 3 CA, w _każdym_ rozpadała się
obudowa, w dwóch - matryca, kontroler HDD, płyta główna, czytnik CD, układ
audio, port irda (!!!), bateria LiOn (cały czas dają tylko 3 miesiące
gwarancji na baterię ?. Nie robią tego bezpodstawnie, uwierz mi). U
_wszystkich_ znanych mi posiadaczy _jakiegokolwiek_ CA wyglądało to
podobnie. Czy na moim miejscu napisałbyś inny post ??? Nie chcę Ci psuć
radości z posiadania klaptopa, ale - uwież - dobrze Ci tu radzą, oddaj go,
jeśli jeszcze możesz!!!

pozdro...
sprocket