Re: Tani Notebook CA 6800 w Auchan

Autor: Marcin Ozdzinski (mozdzins_at_sim+net.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 10:53:10 MET DST

> o...... obudowa, to dobrze ze dolozyli, szkoda tylko ze to CA

Obudowa tak jak w wielu niemarkowych notebookach jest firmy KAPOK

> a to takie "nieistotne" dodatki bez których Notebook traci całą mobilnośc
> ale nie przejmuj sie dobrze ze chociaz jest USB

Po przemyśleniu sprawy uznałem że przeżyję bez tych portów
LAN i modem wbudowany , na bezprzewodowy LAN przyjdzie jednak kilka lat
poczekać
Irdy nie używam tym bardziej FireWire

> a tak przy okazji ..... CA to wg wielu shit - sam kupil bym za podobne
> pieniadze uzywaną np. Thosibe z procem kolo 800-1000 ale z full port i
> wiecej RAM'u !!!!
Jasne napędzajmy koniunkturę złodziejom.Może za tydzień odkupisz "swój" na
wolumenie
w dobrej cenie.
Ram kosztuje 50 PLN za 64 MB lub 100 PLN za 128 więc bez przesady.

Słuchajcie ja nie twierdzę że ten notebook to cudo technologii XXI wieku ale
mam zamiar uzytkować go właśnie jakieś 2 lata ,nie będę nim rzucać o podłogę
a te braki w wyposażeniu mogę przeboleć.
Kupowałem go z całą świadomością tych niedogodności.
A nie bedę ukrywał że cena równa mniej więcej połowie ceny notebooka o
podobnych parametrach Siemensa czy Toshiby zrobiła swoje.
Zresztą na codzień mam do czynienia w pracy z notebookami Fujitsu-Siemens i
ich obudowy po 2-3 latach użytkowania też pozostawiają wiele do życzenia.
Pozdrawiam