Odp: slawetna K7S5A - co z nia poczac ?

Autor: MarkX (markv_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 23:50:27 MET DST

Użytkownik MarkX <markv_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:amas4e$bn$1_at_news.onet.pl...
> nie rozumiem ,ja mowilem calkiem powazne. Oczywiscie spalic nie za pomoca
> ognia! :) Podajesz plycie ladunek elektrostatyczny na najwaznejsze uklady
> plyta siada ,juz nie odpala:)

jeszcze dokoncze. Serwis nie robi problemow z uznaniem gwarancji ,bo jawnie
plyta nie odpala. A tak jakbys reklamowal ,ze jest niestabilna to w koncu
dostaniesz ja z powrotem z opinia UNS (usterki nie stwierdzono :) ).
Jezeli beda uparci ,to niestety nic nie wskorasz. Przeciez nie beda testowac
twojej jednej plyty przez dwa tygodnie non-stop. Wroci jako sprawna
....zobaczysz

--
pozdrawiam
markx