Re: Jaka p³yta z ISA

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 22:51:52 MET DST

£ukasz Piwowarski napisa³:

>mam pytanko, mam zamiar kupiæ now± p³ytê g³ówn±, warunkiem jest to ¿eby
>mia³a 3 z³±cza ISA. Jak± p³ytê (pod jaki maksymalnie procesor) mogê kupiæ.

rozdzielacz magistrali ISA;

bylo to popularne w compakach i innych badziewach z epoki;

nie mam pewnosci czy to zadziala /ten co ja mam nie dziala np/; toto
nie posiada zadnych elementow elektronicznych, a przy okazji karty sie
pakuje poziomo wiec czeka kolege spawanie obudowy /ale fajnie!/;

BTW: czy na normalnym ISA taki rozdzielacz powinien dzialac;

pozdrawiam;
adas;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?