poblem z cd romem

Autor: ToMasz (witu_at_polbox.com)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 22:42:03 MET DST

Witam
Mój windows XP znalazł dzisiaj nowy cd rom. Mam 2 dyski i 2 cd romy, a
dzisiaj pojawił mi się trzeci cd rom. XP dał mu literkę N. Nie instalowałem
żadnego oprogromowania z w szczegolności emulatorów CD. Jakk go 2kliknę
myszką to pisze ze niema płyty. Co z tym ztobić?
dlaczego piszę na grupę hardwarową? Bo po resecie ( ustawione boot from CD
first) komputer próbował się uruchomić z tego CD.....

ToMasz