Re: lamer prosi o radę c.d.

Autor: olo (jan2500_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 22:24:07 MET DST

o.k mówicie że aby pomóc mi przy zakupie potrzeba więcej szczegółów-postaram
się je podać.

    Komputer będzie mi służył głównie do internetu. Codziennie spędzam
mnóstwo czsu na i-necie. Ponadto lubię gry typu Quake i chętnie bym sobie
pograł w takie rzeczy, lecz niestety mój komp na to nie pozwala( intel
133mhz). No i wtym roku musze napisać prace licencjacką a więc word i exel
będzie często używany.
Nie zależy mi na "wodotryskach" tylko na porządnym, dobrze skonfigurowanym
śreniej jakości kompie.
No i sprawa najgorsza -moge wydac max 1400-1500zł i nie znam nikogo do kogo
miałbym zaufanie w sprawie skaładnia komputerów.
Pozdrawiam -Olek