Re: Była burza....

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 21:26:56 MET DST

Kajtek napisał:

>Obecnie mam jakąś Motorolle(i ma właśnie te ćut wyższe wymagania) i mam
>gorsze osiągi jeśli chodzi o połączenie.

to ze masz za slaby komp na dany modem nie objawia sie mniejsza
przepustowoscia polaczenia, tylko ogolnym pogorszeniem dzialania
systemu; krotko mowiac system zwalnia; jest bardzo obciazony;

a ze negocjujesz gorsze przepustowosci, to wina modemu, po prostu
gorzej pasuje on do twojej zaszumionej linii telefonicznej;

pozdrawiam;
adas;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?