Była burza....

Autor: Kajtek (kajteknr1_at_interia.pl)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 19:34:41 MET DST

Nagle jak walnęło niedaleko mojego bloku.. I po burzy chce się połączyć
z netem. a tu takiego wała. Modem wybiera i nic. Nawet jak go odlączy-
łem od lini tel. wybiera i to samo. Pożyczyłem modem od kolegi i OK.
U innego kolegi podczas(innej) burzy to samo. Więc to na 99,9% przez
burze.
Teraz posypią się pytania:

Czy można się przed tym jakoś uchronić?

Mam AMD 200mhz 32mb a większość modemów ma ćut wyższe wymagania.
Miałem modem chyba LUCENT Asmax'a i było OK. Podobno działają jakoś
sprzętowo. Więc, kupować taki co działa jak Lucent czy mogę brać "pospoli
ty"?
Obecnie mam jakąś Motorolle(i ma właśnie te ćut wyższe wymagania) i mam go
rsze
osiągi jeśli chodzi o połączenie.

O co chodzi w standardzie V.92 ? Czy przy moim sprzęcie mogę z tego skorzy
stać?:)

OK to chyba wszystko.(jak narazie)
pozdrawiam
Kajtek