Odp: PROBLEM: wydajnosci GeForce2 MX400

Autor: MarkX (markv_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 18:34:23 MET DST

Użytkownik Artur <krata_at_NOSPAM.gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ama2lr$e82$1_at_news.gazeta.pl...

> Cale zycie wychowalem sie na Intel'u i moze nie do konca jestem swiadom,
co
> dodatkowo nalezy zainstalowac do Athlona i chipset'u VIA. Wyczytalem, ze
> przydatny jest 4in1 Via driver, ktory umozliwia prace AGPx4 (czy to
> prawda??). Probowalem zainstalowac 4.38 ale po reboocie XPek probuje
szukac
> driverow do VIA bus master IDE driver, a ja nie potrafie ich mu wskazac...
> (tez tak macie??)

4in1 via driver to podstawa! Co do wskazania VIA bus master ,jest napewno na
cd dolaczonej do plyty. Trzeba niestety przeleciec kazdy katalog ,napewno
jest.

pozdrawiam
markx
markv_at_poczta.onet.pl