Re: [Bios] - zwieszanie wydajnosci MSI

Autor: iNv (inve_at_poczta.onet.pl-NOSPAM)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 17:29:47 MET DST

> Taka płyta główna to się u Ciebie nieźle marnuje...
> Wstaw w nią jakaś porządniejszą grafikę, np. GeForce3 TI
> i jakiegoś Athlona XP 2200+ i nie wygłupiaj się z kręceniem
> durona - przecież to nie ma sensu.

:) gdyby to bylo takie proste to kupilbym juz dawno
cos lepszego, jak pisalem wyzej, to tyle, na co mnie bylo
(na razie) stac - chyba lepiej zrobilem kupujac dobra plyte MSI
i slabszego durona, niz jakiegos badziewnego ECS'a i AthlonaXP?:)

dlatego chce z tego durona wycisnac ile sie da... za pare miesiecy kupie
jakiegos
athlonka, ale jeszcze nie teraz...

i.